Sunday, November 14, 2010

APPLE & BLACKBERRY


Όταν o Steve Jobs, διευθύνων σύμβουλος της Apple, παρουσίασε το iPad τον περασμένο Ιανουάριο, ανέβηκε στη σκηνή με τζιν και ζιβάγκο κρατώντας τον νέο υπολογιστή tablet σαν ένα πολύτιμο κόσμημα. Η συσκευή, είπε στο πλήθος, ήταν ένα «πραγματικά μαγευτικό και επαναστατικό προϊόν,» κάτι «εξαιρετικό» και «απίστευτα καλό».

Ο Jim Balsillie, συνδιευθύνων σύμβουλος της Research In Motion (RIM), είχε μια διαφορετική προσέγγιση. Όταν ήρθε στη Νέα Υόρκη στις 24 Σεπτεμβρίου για την παρουσίαση του Playbook, της απάντησης της εταιρείας του στο iPad, φορούσε γκρι κοστούμι και γραβάτα και μιλώντας στο «Bloomberg BusinessWeek» ανέπτυξε με τεχνικούς όρους τη φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από το καινούργιο gadget της εταιρείας του.

Σε τεχνικό επίπεδο, το playbook μπορεί κάλλιστα να είναι καλύτερο από το iPad. Θα διαθέτει οθόνη επτά ιντσών, τα ίδια χαρακτηριστικά ασφάλειας που έκαναν διάσημο το BlackBerry, δύο κάμερες και την υποστήριξη της τεχνολογίας Adobe Flash που υποστηρίζει τα περισσότερα sites .Όμως, αν ο Balsillie και η ομάδα του δεν καταφέρουν να το πουλήσουν, τίποτα από αυτά δεν θα έχει νόημα. Και η RIM δεν είχε πολλή τύχη στο να ενθουσιάζει τους επενδυτές το τελευταίο διάστημα. Η μετοχή της εταιρείας στις αρχές Οκτωβρίου υποχωρούσε κατά 37% από το υψηλό της τον Μάρτιο, ενώ οι πωλήσεις της μειώθηκαν 2,9% κατά το τελευταίο τρίμηνο, σε 2,2 δισ. δολάρια.

0 σχόλια:

Post a Comment